Wydział Administracji

Zakres działania Wydziału Administracji

  1. prowadzenie spraw kadrowych,
  2. prowadzenie spraw z zakresu struktur organizacyjnych Wojewódzkiego Inspektoratu,
  3. prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
  4. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym,
  5. prowadzenie spraw związanych z transportem, obsługą sekretariatu i archiwum,
  6. rozliczanie delegacji służbowych,
  7. prowadzenie spraw związanych z wynagradzaniem pracowników,
  8. przygotowanie techniczne narad i szkoleń,
  9. prowadzenie kancelarii ogólnej,
  10. prowadzenie rejestru centralnego skarg i wniosków,
  11. prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej,
  12. prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy, porządku i dyscypliny pracy,
  13. prowadzenie spraw szkolenia zawodowego pracowników,
  14. wykonywanie innych prac i poleceń Wojewódzkiego Inspektora lub jego Zastępcy.

tel. 081 532 06 15

e-mail: sekretariat@wijhars.lublin.pl