Zakres działania Wydziału Administracji
- prowadzenie spraw kadrowych,
- prowadzenie spraw z zakresu struktur organizacyjnych Wojewódzkiego Inspektoratu,
- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym,
- prowadzenie spraw związanych z transportem, obsługą sekretariatu i archiwum,
- rozliczanie delegacji służbowych,
- prowadzenie spraw związanych z wynagradzaniem pracowników,
- przygotowanie techniczne narad i szkoleń,
- prowadzenie kancelarii ogólnej,
- prowadzenie rejestru centralnego skarg i wniosków,
- prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej,
- prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy, porządku i dyscypliny pracy,
- prowadzenie spraw szkolenia zawodowego pracowników,
- wykonywanie innych prac i poleceń Wojewódzkiego Inspektora lub jego Zastępcy.
tel. 081 532 06 15
e-mail: sekretariat@wijhars.lublin.pl